عاشقانه هایم...


by : x-themes

خوب گوش کن خوبه من...

بهشت آنجا بود...

همان جا که لبهایت روی لبهایم...

مزه ی گناه میگرفت...

..

اعتراف تلخی است...

ولی عشقم و آن غریبه...

چه قدر به هم می آیند...

..

قهرم...

بادنیایی که داغ داشتنش را به دلم گذاشت...

..

چه به روزم آرده دوستت دارم های دروغ تو...

حتی از محبت های مادرم هم میترسم...

..نوشت سلام عشق من...

کسی که چند لحظه پیش به من شب بخیر گفته بود...

خیانت است...

خیانت...

..

 

 

alone girl broken heart beauty depression sad 470x705 عکسهای عاشقانه زیبا و جدید با موضوع تنهایی

 



نظرات شما عزیزان:

taravat
ساعت11:45---10 آذر 1392
یازی نیست انسانها را امتحان کنید ، کمی صبر کنید خودشان امتحانشان را پس می دهند !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 9 آذر 1392 16:49 |- محیا -|

ϰ-†нêmê§